12 Ocak 2014 Pazar

Nihayet




Doğum günümde bir arkadaşımın hediye ettiği Agatha Christie romanıyla başlayan polisiye roman tutkum azalmadan devam ediyor. Şu anda kütüphanemin raflarında yetmiş yedi Agatha Christie romanım sıralanıyor. Yazar seksen roman yazdığına göre alacağım sadece üç roman kaldı ve ben yeni bir polisiye yazar arayışına girdim. Bir kaç aydır Ahmet Ümit romanlarını okuyorum, yazarın on bir romanı kütüphanemde yerini aldı bile.
Dün gece yine bir Ahmet Ümit kitabından yirmi sayfa okuduktan sonra, artık kapanmaya başlayan göz kapaklarıma karşı koymayarak, ışığı kapattım ve yattım. Uykuya dalmakta zorlandığım için müzik dinleyerek uyuyorum. Ama benim uyumak için dinlediğim müzik biraz farklı. Çoğu kişi soft müzikleri tercih ederken ben heavy metal dinleyerek uyuyabiliyorum ve bu çoğu zaman da İron Maiden oluyor,anlayacağınız vokalleri Bruce sayesinde uyuyabiliyorum.
Dün ilk şarkıyı Blood Brothers'ı dinledim, Fear of the Dark başlamıştı, gerisini hatırlamıyorum, bende film orada kopmuş.
Buraya kadar benim için ilginç bir yan yok, sevindiğim yan iki gecedir polisiye rüya görmem. İki gecedir ortağımla birlikte polisiye olay çözüyoruz, rüyama on üzerinden dokuz verdim konular o derece iyiydi. Sabah uyandığımda o kadar ayrıntı hatırlıyorum ki, bu ayrıntılar birleştirilip bir öykü yazılabilir, kimbilir belki de bir gün yazarım. ;)

Hiç yorum yok: