26 Ağustos 2012 Pazar

İzmir, Özdere

"Ben kaptan pilotunuz Alphonso... Hava açık, şu anda 7852 metredeyiz. İzmir'e tahmini varış süremiz 45 dakika, iyi yolculuklar diliyoruz."
Bu yıl İzmir Özdere'de bir haftalık bir tatile doğru yola çıkarken, biraz geç de olsa ilk uçak deneyimimi yaşadım. O günden bugüne sürekli uçaklardayım desem yeridir.... Uçak hızlanıp havalandığında iki dakika içinde bulut denizinin içinde olmak, İstanbul Boğazı'nın, köprülerin üzerinden bir kuşun kanadındaymış gibi süzülmek gerçekten mükemmeldi.

İzmir Havaalanı'ndan tur servisine binip bir saatlik bir yolculukla otelimize vardık. Claros koyunda, 93000 metrekarelik oldukça geniş bir alana kurulmuş Onyria Claros Beach & Spa Resort keşfedilmeyi bekliyordu.
Odamıza yerleştikten sonra ilk yemek için restauranta indik. Doğrusu bir hafta boyunca yemekler bol ve çeşitliydi. Özellikle Türk gecesinde müzik eşliğinde Türk yemekleri ve tatlılarını yemek, sanırım yerli yabancı tüm misafirleri memnun etti.

Dört havuz, Aqua Park hem büyükler hem çocuklar düşünülerek hazırlanmıştı.
Deniz ısısı bana göre serin olsa da sabah ayılmak için ideal sıcaklıktaydı. Sabahları ise sahilde gizliden gizliye şezlong savaşları yaşandı. :)

Otelden sadece bir gece dışarı çıktık. Özdere çarşısını, gece kurulan pazarı gezdik, ufak hediyelikler aldık.
Tertemiz bir denize girerek, mavi ve yeşile doyarak, iki de kitap bitirerek güzel bir hafta geçirdim. Geriye buraya bazılarını eklediğim fotoğraflar ve güzel anılar kaldı.