25 Nisan 2015 Cumartesi

Egzotik Bir Yolculuk Tayland


Gezilerin insanın ufkunu açtığı bir gerçek. Farklı yaşamları gözlemlemek, yeni kültürler, insanlar tanımak; aslında farklılıklarımıza karşılık, bu gezegende ne kadar benzer özellikler taşıdığımızı öğretiyor bize.


Bir haftalık Tayland maceramda, sınırlı zamandan dolayı, her gün bir tura katılsam da, arkamda deneyimlenecek pek çok şey bıraktım.


Tayland, kültürü, insanları, doğası, tadlarıyla beni büyüledi. Çektiğim yüzlerce fotoğraftan bazılarını, geldiğimden beri blog sayfamda paylaşıyorum. Paylaşılınca bu güzellikler daha değerli.


Tayland'da 3 binden fazla orkide türü olduğunu öğrendim. Gördüğüm orkideler, iklimden dolayı o kadar  büyük ve güzellerdi ki, onları şaşkınlıkla ve hayranlıkla fotoğrafladım.


Bütün flora, çevrede coşkuyla boy gösteriyordu. Renkleri ve kokularının zirvesindeydiler.


Bir haftalık gezide Songkran Su Festival'ine rastlamamız bir şanstı. Elektronik eşyaları güvene aldığınızda, müthiş eğlenceli bir festival. Songkran Su Festivali, gelecek yıla ruhun yıkanmış olarak girmesini temsil ediyor.


Kanallarda gördüğümüz, basit  hayatlar yaşanan barakaların önünde bile çiçekler bulunuyordu.


Floranın zenginliği gibi zengin bir kültüre sahip ve sürprizlerle dolu olan Tayland, macera düşkünlerini bekliyor.


Hiç yorum yok: