26 Nisan 2015 Pazar

Teşekkürler Tayland

                                                         TAYLAND'LI BİR MONK

Tayland'a gitmeye karar verdiğimde, bazı arkadaşlarım bunun gereksiz bir macera olacağını, sıcaktan dolayı otelden çıkamayacağımı, orada aç kalacağımı söyleyip, biraz moralimi bozmuşlardı. Çok yakınlarım bilir, zor karar veririm ama karar verdikten sonra döndüğüm görülmemiştir. :)

                                                        REHBERİMİZ EMRE ALTAY

Uçaktan inip te havaalanından çıktığımda, yüzüme vuran sıcak ve nemli hava bana eyvah dedirtse de, geçen günlerle, havaya, kokulara, her şeye alıştım.

                                                                      PARİN

Bu biraz yeni şeyler denemeye açık olduğumdan, diğer yandan da her yerde karşılaştığım sakin, güleryüzlü, yardımsever insanlar nedeniyleydi.


Bangkok'ta insanlar Pattaya'ya göre daha ciddiydi ama turistin mutlu olması için ellerinden geleni yapıyorlardı.

                            Pattaya'da otel odalarımızın temizliğinden sorumlu OAN ve arkadaşı

                    Tayland'la ilgili bu son yazımda teşekkür etmek istediğim pek çok kişi var.

                                                             RİU VE ANNESİ

Rehberimiz Emre Altay'dan başlayayım. (ikinci fotoğraf) Bir sohbetimizde, anneannesinin ünlü sümerolog Muazzez İlmiye Çığ olduğunu öğrendiğim Emre bey, gezimizin güzel geçmesinin en önemli etkeni oldu.


                                                          YEREL REHBERİMİZ KUNG

Yerel rehberimiz Kung'un ufak tefek görüntüsünün altında, büyük enerji saklıydı, ona da kocaman bir teşekkür.

                                                                            CHALEE

Pattaya'daki otelimizde kahvaltı salonunda peçeteleri katlayan Parin, ilk kahvaltımı alırken bana "çorba içer misiniz" diye sordu. Acı olmasından endişe ettiğimi söyleyince, kendi hazırlamayı teklif etti ve çok acı olmayacağını garanti etti. Onların lezzetli çorbalarıyla böyle tanıştım.


                                  Mercan Adası'nda hindistan cevizi suyu aldığımız kafe...


                                                          Masaj sonrası içilen çay :)

Sürekli gezince şişen ve ağrıyan ayaklarıma çareyi masaj yaptırmakta buldum. Hünerli elleriyle masajları yapan Kwang ve masaj sonrası nefis çaylar hazırlayan oğlu Tori'ye teşekkür ederim. Maalesef onların fotoğrafları buraya ekleyecek kadar iyi çıkmamış.

                                                                             GAN

Beni kırmayıp poz veren orta yaşlı Monk'a (birinci fotoğraf), pozitif enerjisiyle her zaman yüzü gülen Chalee'ye, ciddi ama kibar şöförümüz Por'a teşekkür ediyorum.

                                                                       POR

Yüzen Çarşı'da buz gibi meyve mixleri içtiğimiz kafedeki Gan'a, Songkran Su Festival'inde beni ıslatan en küçük Tayland'lı Riu ve annesine teşekkür ediyorum.


Yine Yüzen Çarşı'da, yağ almak için girdiğimiz dükkanda karşımıza çıkan, yukarıdaki fotoğraftaki tatlı Teerasak'ı o güzel yanaklarından öpüyorum.

                                                        TEAK ATÖLYESİNDEN
                           
                          Bu ilginç ve güzel ülkeyi sevmeme neden olan herkese sevgilerimle...






Hiç yorum yok: