26 Nisan 2014 Cumartesi

Köpüklü Bir Türk Kahvesi

Türkler genelde çayı çok sever, iki kişi bir araya geldi mi hemen çaylar söylenir, evdeysek çay suyu hemen ateşe koyulur. Ama ben daha çok kahve severim, özellikle Türk kahvesi. Türk kahvesiyle ünlü yerleri bulduğumda, tadına bakmadan yapamam. Şöyle bir fotoğraflarımı karıştırdım, değişik yerlerde içtiğim kahveler arasında sıralama yaptım. Birinci sırayı Bozcaada'da Çınaraltı'nda içtiğim damla sakızlı kahveye verdim. Aynı kahveyi alıp evde yaptım ama o tadı yakalayamadım, bir pişirme sırları olmalı.


  İkinci sırada Gap turunda Hasankeyf'teki o salaş kahvehanedeki lezzetli kahve olmalıydı.


Kahve Dünyası'nın sunumu sadedir ama lezzetiyle onu üçüncü sıraya yerleştirdim.


Küçükçekmece'deki Love Garden'ın yine damla sakızlı kahvesi dördüncü sırada.


Beşinci sıraya yemeklerini çok beğendiğim Big Chefs'in kahvesini aldım, yanında lokumuyla.


Altıncı sırada Lunch Box'ın kahvesi, yanında çilekli milföy tatlısıyla.


Yedinci Bistro Cafe'nin Türk kahvesi, sunumu ve lezzetiyle.


Sekizinci adını bir türlü hatırlayamadığım bir cafedeki kahve, güllü lokumu ve suların içindeki nar taneleriyle, tabii lezzetiyle.


Dokuzuncu sırayı Waffle House'un Waffle'ları kadar lezzetli kahvelerine verdim.



 Ve son sırayı da ekler pastalarla daha da lezzetlenen kahvelerimize bıraktım.


Nerede içtiğimi hatırlamadığım bir sürü kahve fotoğrafı arasından bu kısa listeyi yaptım. Ben kahveyi bu kadar severken, daha çok fotoğraf birikecek gibi görünüyor. Dilerim ömrümün sonuna kadar sağlığım engel çıkarmaz ve bu keyfimi sürdürebilirim. Çay ya da kahve neyi seviyorsanız, ağız tadınız bozulmasın, afiyet olsun.

Hiç yorum yok: